Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Autor
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko
(1)
Reklama
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Wychowanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media)
Bibliogr. s. [366]-377. Indeks.
KONSUMPCJA I PEDAGOGIKA - WYCHOWANIE DO SPRZECZNOŚCI: Rzeczy, usługi i szczęście ; Ronald Inglehart i Polacy w drodze do sukcesu ; Zamożność, niepokój, rozczarowanie ; W stronę postkonsumpcji ; Konsumpcja i media masowe ; Enkulturacja i socjalizacja jako pole bitwy ; Projekt człowieka ; Skąd się bierze konsument. PASAŻER Z TYLNEGO SIEDZENIA : 1. GDY BYLIŚMY BARDZO MALI: Wózek Mercedesa - dzieciństwo potrzebuje akcesoriów ; Dziecko-bombonierka, czyli o tym, co przewidział Thorstein Veblen ; Baby Einstein, czyli dziecko jako projekt kompetencyjny ; Chusta, czyli dzecko jako projekt samorealizacyjny ; Pierre Bourdieu, czyli o kapitale kulturowym i rodzicielstwie BabyTV, czyli życie w świetle ekranu ; Jean Baudrillard miał rację ; Teletubbies, czyli telewizyjny bohater, którego można kupić ; Roczniak w supermarkecie, czyli co dziecko wie o kupowaniu ; Autko, czyli dziecko jako postkonsument, ale nie postmaterialista ; Dobra rodzina i kształtowanie konsumenta ; Pan Prezes jest słodki, czyli o komercjalizacji niewinności. 2. OD NIEMOWLAKA DO PRZEDSZKOLAKA: Pokój dziecinny, czyli nadmiar bez kontroli ; Rzeczy, czyli jeszcze raz Baudrillard ; Prezenty - Marcel Mauss i zmiany w ekonomii daru ; Merci, czyli marketing i sztuka dawania prezentów ; Opakowania, czyli potlacz i kultura wyrzucania ; Dywanik, czyli o konsumencie impulsywnym i architekturze wyboru ; Kidfluence, czyli dzieci jako rynek pierwotny, wpływowy i przyszły ; Nimm2, czyli czynnik marudzenia ; Centrum handlowe, czyli Guy Debord i idealna przestrzeń dla idealnego konsumenta ; Okres świąteczny. Co się stało z tradycją? ; Happy meals, czyli o formatowaniu klienta ; Kurczak Gongo-Bao, czyli o jedzeniu, kapitale kulturowym i konsumpcji ukrytej ; Dziecko - konsument i postkonsument. 3. ZANIM PÓJDZIE DO SZKOŁY: Przedszkole, czyli o szczęśliwym dzieciństwie i społecznej selekcji ; Ach, ten Andy!, czyli o repertuarze telewizyjnym ; Przymus semantyczny i socjalizacja wyczekująca ; Hot Wheels, czyli marketing upragniony ; Gadżety, czyli o niejasnym statusie reklamy ; Power Rangers, czyli TBM i kultura konwergencji ; Baby Born, czyli zakupy i życie prywatne ; LEGO, czyli do czego służą zabawki ; Danio, czyli co robią maskotki w sypialniach naszych dzieci ; Co reklamuje Miś Uszatek, czyli celebryta w dziecięcym pokoju ; Kubuś Puchatek i Kubuś P., czyli o ko modyfikacji ; Harry Potter i Mr Hyde, czyli o podwójnym życiu kultury dziecięcej ; Pianek, czyli o pismach ilustrowanych i bezinteresowności ; Foka i jej dzieci. O singularyzacji ; Zabawki a moralność i semantyka (twardej) powierzchni ; Karteczki. Jean Baudrillard i ekonomia znaku ; Smocze jajo, czyli o symulakrach ; Jajko z niespodzianką - o rozczarowaniu konsumpcją i próbowaniu wciąż od nowa ; Cukier w torebkach a kolekcjonowanie ; Czy Diddelek to dziewczyna? O socjalizacji i autoprezentacji rodzajowej ; Czego nas uczy Barbie? ; W.I.T.CH., czyli niechciane podpowiedzi ; Szampan, czyli jak się pozbyć bramkarza ; Bob Budowniczy, czyli gdzie się podziała praca ; Daniel Bell i dzieje pracy w społeczeństwie konsumującym. 4. W SZKOLE: Tiara Przydziału, czyli o szkole i stratyfikacji społecznej ; Lekcja języka angielskiego, czyli o pokulturze w szkole ; Komórka a grupa rówieśnicza, presja konsumpcyjna i statusowy niepokój Inwazja barbarzyńców, czyli Marcel Maffesoli i plemiona dzieci ; Empetrójka - znowu o rzeczach ; Wszyscy mają Mambę, czyli do kogo mówi reklama ; Kulkolandia, czyli standaryzacja i makdonaldyzacja ; Kino - syndrom nintendo i kultura nadmiaru ; Bionicle, czyli baśń w czasach technologii i konsumpcji ; Pepto-bismol pink, czyli o ubraniu i kapitale estetycznym ; Głowa do stylizacji a Gilles Lipovetsky i znaczenie mody ; Dlaczego batonik nie pływa? - kłamstwo uprawomocnione i inne kłopoty z etyką ; Mutanty, czyli co zrobić z Innym Biedronka. Zygmunt Bauman i problemy z biedą ; Mikołaja nie ma, Allegro jest, czyli problem z transcendencją ; Złoty kompas, czyli gdzie jest religia Transformery, czyli o technologii ; Advergaming, czyli marketing, wyobraźnia i "ja pochłonięte" ; Sherek, Gandalf, Geralt z Rivii, czyli o tym, co jest i co nie jest dla dzieci ; Odrębność dzieciństwa i dorosłości ; Kidult - infantylizacja dorosłych KAGOY, czyli zanikanie dzieciństwa ; Dozwolone do lat 18 - nastoletniość jako ideał ; Śmierdziele. Czy konsumpcja może być anarchiczna? ; Czesio, czyli o cenzurze i transgresji ; O wychowaniu nie-konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.3 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96787 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej